BENVINGUTS

Fundació Rotger Villalonga

PRESENTACIÓ:

La Fundació Rotger Villalonga és una entitat cultural privada sense ànim de lucre que fou creada per D. Ignasi Rotger Villalonga a l’any 1979. És una Fundació legalment constituïda, inscrita al Registre de Fundacions de la Comunitat autònoma de les Illes Balears i adscrita al Protectorat de Fundació de la Conselleria d’Educació i Cultura del Govern Balear.

IMG_DUOTONO_2

La Fundació Rotger Villalonga va ser creada per D. Ignasi Rotger i Villalonga l’any 1979. La seva seu social es troba a la finca de Cala Murta de Formentor – Municipi de Pollença, Mallorca.

La Fundació té per objecte prioritari, estudiar i difondre el coneixement de la memòria i obra de Miquel Costa i Llobera i promoure activitats culturals relacionades amb la seva persona i obra.

Podrà acollir i afavorir altres activitats culturals, socials, esportives, mediambientals i d’hostalatge en general, sempre que no s’oposin a les finalitats fundacionals.