SALA FRV

Descobreix la nova sala FRV

Des de fa molt de temps, l’aspiració de la Fundació Rotger Villalonga era la de disposar d’un espai a Pollença que es pogués convertir a la vegada en un Centre Costa i Llobera i en un Centre de Cultura General.

L’objectiu era la de fer una sala polivalent que pogués ser una eina útil  per dur a terme amb facilitat activitats variades per un públic interessat amb les mateixes.

Ara ja pot anunciar que ha assolit aquest objectiu i que pot oferir el dit Centre ubicat a Pollença, al carrer Philip Newman, 11

La Sala Principal és un espai polivalent amb capacitat d’un màxim de 80 persones, que pot canviar segons les necessitats de les activitats propostes que organitza la Fundació o altres entitats autoritzades; ja siguin conferències, seminaris, projeccions, realització de cursos, activitats escolars o grups de treball.

Adjunt, es troba una àrea amb una nodrida llibreria de temes relacionats amb Miquel Costa i Llobera on permetrà als estudiosos del poeta consultar amb tranquil·litat la seva obra.

Foto Sala

Descripció:

1. Aforament de la Sala FRV: màxim 80 persones.

2. Sistema de Telecomunicacions, dades i veu.

3. Pantalla per a projeccions desplegable del sostre automàticament i projector.

4. Climatització i ventilació per mantenir una atmosfera saludable.

Foto Sala

Descripció:

1. Aforament de la Sala FRV: màxim 80 persones.

2. Sistema de Telecomunicacions, dades i veu.

4. Climatització i ventilació per mantenir una atmosfera saludable.

Formulari de sol·licitud de reserva

Cargando Calendario...